Merhaba allah nasip ederse vana gidicez genel kontrole bulunduğum yerdeki cihazlar dahil laboratuvar sonuçları bile düzgün değil kağıtta farklı çıkıyor doktor eksik ölçüyor diye bi iki fark da kendi koyuyor 😂 neyse kontörle gidicem vana lokman hekime mi gideyim yoksa İpekyol üzerinde kadın Doğum Hastanesi varmış oraya mi giden var mı 🤗🤗🤗