Burcu88 Ben hamile oldugumu bilmeden tetanoz ve kuduz aşısı yaptırdım sıkıntı olurmu böyle bişey yasayan yada bilgisi olan var mı?
ekara Burcu88 tetanoz gebeliktede yapılıyor ama 3 ay geçtikten sonra yapıyorlar yine de zararı olcağını sanmıyorum.Kuduz aşısıda ölü aşı olduğu için gebeliktede yapılıyor.
Burcu88 Doktora sordum o da sıkıntı olmayacagını söyledi fakat yinede tedirginim tabi🥴 cevabınız için tesekür ederim☺️