Kızlar bazen normal tuvalete gidince alaturka ya tuvaletimi yaparken baskı oluyo arada sanki bişey basiyo beni assagiya doğru bebek büyüdükçe acaba baski mi yapiyo. Surekli olmuyor arada oluyo. Bu durumu doktora da belirttim sorun yok demişti . Niye böyle oluyorum arada tedirginlik yaşıyorum. Klozette öyle olmuyo ama kendimi denedim. Acaba bebek `kasıklarda olduğu ana mi denk geliyorum