Cigdemjoyceobinajulu
bende çalışıyorum müdürüm benimle bu konuyu konuştu neler yapmam gerektiğini nerelere başvurmam gerektiğini vs. Bende merak edip sormuştum, doktorum herhangi bi sebeple direk işi bırakmam gerektiğini söylerse felan daha haftam dolmadan faydalanabilir miyim Doğum parasından diye öyle biseyin mümkün olmadığını söylemişti bana. Bende 28haftalığım Allahtan az kaldı sen de inşallah faydalanabilirsin 🙏🏻 En önemlisi evladını sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻