Tugba2626 neyin çabasını veriyorsun anlamadım herkese bir sataşma derdi sezeryan yada normal hangisi sağlığı açısından çocuk açısından daha iyi
olacaksa illa normal diye diretilmemeli diyorum ben 9 saat 10 saat sancı çekip geri sezeryan olacaksa sen gibi gerek yok diyoruz ayrıca sezeryana sanki öleceksin der gibi insanları korkutmayın dedim sana bir lafım Bile yoktu ameliyat olabilir ama dediğiniz gibi aman yok şöyle kötü böle kötü diye insanları korkutup psikolojisini bozmayın diyorum ben sadece daha da uzatmazsan sevinirim