Pnarcelebi tabikideeee.hamilelikde cokkk zararli
Allah korusun dusuke acilma falan olur Ya Rabbim Allah korusun.kendin icmekmi isdiyorsun?eyer aldigin kiloya cok takilicaksansa hamileloyinin ne tadi olacakki?onerilmez boyle caylar.ben düğünum oldu ilk defadan hamile kaldim ve asiri kilo aldim ama bilmoyordum.annemlere gelmistik.zayiflama cayi vardi goturmek isdedim.yarini sehire donucekdik.Rabbim benim aklimdan cikartdi onu.aklimdan cikti goturmedim.iyiki goturmemisim.2 haftalik hamileymisim😞😞😞Allah korumus bebeyimi.aklimi kacrmiski goturmeyeyim ben.helede sokdayim canim ben.allahim diyorum sen nasilda guclwre sahibsin diye.ben onu kullanackdim kim bilir bebeyim duserdi falan ay allah korusun.ama olmadi.unutdum goturmeyi
Simdi iyiki unutmusum diye dusunuyorum