Masalseyhan Senaaysu benim ilk 8 haftaya kadar cok istahsizligim oldu yemek yiyemiyordum agzim bi degisik mide bulantim ara ara oluyordu hic kusmadim cok şükür.. suan bi şikayetim yok sık sık idrara cikma dışında
Evinanne Olmaz mı Ramazan’ın son iki haftası hastanelerde serum yemekle geçti😏 bayramdan beri iyiyiz ama😍
denizsmom ben 9. haftadayım gün içinde sürekli bulantm oluyor,özellikle sabahları çok zorlanıyoum kahvaltı yaparken :(