Merhaba Arkadaşlar,
Ben bugün doktora gittim 36. Haftamdayım suyumun fazla olduğunu söyledi diyabet olabilir dedi..
Oysaki iki kerede şeker yüklemeside yaptırdım temiz çıktı..
Şimdi de haftalık şeker takibi yapılcak düzenli olarak açlık tokluk şekerime bakılcak..Demek istediğim değerler normal çıkarsa amniyon suyum yinede artış olursa ne olur...Benim gibi durum yaşayan oldumu hiç? Biraz uzun oldu affedin arkadaşlar..❤