Belgincr Merhaba .anne adayları. Ben 6.+6.haftadym .ara ara adet olucakmış gbi sancı hissediyorum .doktora sordum üşütmüş olabilirsin dedi .sizsizlerde de aynı durum oldumu hic
profesyonelpollyanna Belgincr şuan 9.haftamdayım bende de var canım, kasık ağrıları.. ama artarsa tekrar söyle doktoruna, benim bu ikinci gebeliğim ilkinde o ağrılardan dolayı ilaç vermişti