Yasadigimiz aci tecrübeden yola cikarak belki bir kisiye faydamiz dokunur diye yaziyorum...
2,5 ay öncesi (mart 28) esim bebek odasi icin ankara sitelerde cicek genc odasiyla anlasti. Siparisi verdik, istedigimizi yapacaklarina dair söz de aldik ve 1 ay icinde eskişehire teslim sözü aldik.. Tabi kapora olarak da ücretin yarısını ödeme yaptık. 1 ay içerisinde bize ham halinin ayaga dikilmis fotografi atilip ne renge boyanacagi konusunda aranicaktik... Sözde... Bu arada siparisten 2 hafta sonra esimi sürekli arayarak biraz daha para istediler sıkısık oldukları icin. 1 ay gecti esimi para almak icin durmadan arayan ‘insanlar’, esimin aramalarina zar zor dönerek “sizin mobilyayi daha iyi yapmak istiyoruz o yüzden mayis sonuna teslim edelim” dediler, kabul ettik, yeterki istedigimiz olsun diye. Mayis ayi gecip giderken yine hicbir sekilde aranip sorulmadik ama bu sefer biz aramaya baslamistik.. Telefonlarımız acılmıyor, mesgule alınıyordu. Biz yine de iyi niyetimizle olsun bekleyelim daha süresi var dedik. Hamı hazır sadece boyası var isi cok uzun degil dediler. Hamının fotografını yarın atıcaz dediler, atmadılar. Mayıs sonu geldi teslim edilmedi. Bayramdan önce 11 haziranda teslim edilcek hamı zaten hazır boyası icin sizi aricaz ve teslim edicez dediler.. Aramalarımıza saadece magazadaki telefondan cevap veriyorlar. Dün tekrar aradık hazır mobilyanız birazdan fotograf aticaz dediler, atmadılar, tekrar aradık yarım saate atılcak dediler yarım saat gecti sizin mobilya diger atölyede yarin atilcak dediler ama artık canımıza takettigi icin elimizdeki sözlesmeyle yasal haklarımızı aramak icin avukatla islemlere basladık. Ama bu sürec icerisinde hem maddi hem manevi kayıp yasamıs olduk. En güzel heyecanımızı yasarken bizde huzur birakmadılar. Olur da yolunuz düşerse kesinlikle yüzlerine tükürüp dükkanı terkedin.. Yapacaklarmıs gibi vaat edislerine asla inanmayın. Biz yandık, siz yanmayın...