Ben 16+2 kız olmasını çok istiyordum ama erkek olduu hemde 12. Haftada söledi doktorum kımseye demedım değişir diye 14 de kesın %100 erkek dedi ben değişir diye beklerken pipisini çekti ultrason da verdi bana 😂 hayırlısylaa rabbım kucagımıza almayı nasip etsin tahmını doğum da 26 kasım gbıı yay burcu olsun istiyorum ☺️☺️ İsimlerde çok kararsızım 🤰😅