Gamzee11 benim aslında Aralık doğumum ama ikiz bekliyorum o yüzden %90 Kasım annesi olacağım malum ikizler erkenci oluyor biraz Pazartesi cinsiyetimizi öğreneceğiz inşallah 14. Haftamın içindeyim ve bir haftadır karnım çıktı ve iki haftadır da kilo almaya başladım kendimi frenlemem lazım sanırım ama şuan öyle bir midem kazınıyor ki ne olacak benim bu halim😬