Esnnnn34 12haftalıkken nasıl bir karın çıkmasını bekliyorsun ki çıkanların ki genelde gazdır 24-25haftalara kadar söylemesem ki söylediğimde de inanmadılar kimse anlamıyordu yani göbeği çok kafana takma biraz geçsin sabah uyandığından göbeğin olacak😂😂