canım tuvalete çıktıktan sonra kendini ılık suyla temizlememi söylemişti benim doktorum ilk doğumumda, soğuk su kesinlikle kullanma. Kremi de ben gazlı beze sürüp öyle yerleştiriyordum pedin üzerine o ordan yayılıp emiliyordu, depend kullanıyordum zaten. Birde sık değiştir pedini kanaman artması normal, 40 güne kadar devam edecek. Dönem dönem azalıp sonra birden tekrar artış gösterdiği oluyor. Birde çok dikişin varsa kabız olmamaya dikkat et, kuru kayısı tüket gün içinde ve ılık su iç yedikten sonra. Yatağında da saten çarşaf kullanırsan hareket ederken inerken dönerken kalkarken çok rahat edersin