Medinemedi Kızlar gebeliğimin 32. Haftasındayım en son kontrole 28 haftada gittim o zaman 80 kilo olmustum şimdi bugün tartıldık kilom hala aynı ben mutlu olmustum ama annem dedi doktora git bebek gelişmemiş falan olmasın dedi basına gelen var ök normal mş
ikicocuklubiranne Medinemedi senin kilo almamış olman bebeğinde almayacağı anlamına gelmez. Kontrolde sorabilirsin tabiki ama kilonun çoğunu kendimize alıyoruz gibi geliyor
MerveCey Medinemedi 33 den 37 ye kadar bende kilo almamıştım ama bebek gelişimi gayet iyiydi. Senin de öyledir biz kilo almasak da bebekler bizden beslenirler. Zaten bazı hamilelerde kilo alımın durabiliyor son haftalarda
Kelebegimmm 3 aydan 5 aya kadar hiç almamıştım bende 6cı ayda 4 kilo almış oldum 76yım 80i görürsem bayılırım)belki sağlıklı besleniyorsunuz hepsi bebeğe gidiyor🤷🏻♀️
Medinemedi Deniz_ruzgar @ikicocuklubiranne Kelebegimmm ya ben zAten 5 Aydan sonra almaya başladım korktum ay inşallah toktur birşey bebek güzel hareket ediyor gerçi Allah’a şükür 🙏
Medinemedi Kelebegimmm evwt sağlıklı besleniyorum açıkcası öyle boş seyler yemiyorum bende öyle düşünmüştüm yarın kontrole gidceğiö soracağım 😊
Deniz_ruzgar Senin kilo almanla bebegin gelisimi pek alakali degil canım bende 33+1 haftalıgim 3 kg aldim bebegim 3 hafta önce 1700kg ydu gelisimi iyi dr kilo almamamin cok iyi oldugunu söylüyor her seferinde 90laa hamile kaldim çünkü
Ssraa Son ayımızdayım toplamda 8 kilo falan aldım, 3 ay sabit kiloyla ilerledim hatta. Ama bebeğimin kilosu çok şükür haftasıyla uyumlu gidiyor. Bebeğimizin kilosu bizim kilomuzla, sağlığı da kendi kilosuyla ilişkili değil☺️