Kubos11 Kızlar doktorlar biri kıza benziyor biri erkege dedi 12+2 günlüğüm tahminde bulunabilirmisiniz ? 🌸[url=https://hizliresim.com/LvYWmz][img]https://i.hizliresim.com/LvYWmz.jpg[/img][/url]
Kubos11 [silindi] valla eli ayagı düzgün sağlıklı bir bebiş olsun öncelikle tabiki ama benimde gönlümden cok erkek geçiyor 🌸😂
[silindi] Kubos11 Valla bende çok erkek hissetmiştim 😂 Hatta herkes bana oğlun olcak demişti. Ama doktor kız diyince resmen şok yaşadım sanki biliyo muşum gibi 😂
Ftmemne [silindi] aynı ben. Benim kızımda var oğlumda ☺ ama bunuda çok erkek hissetmiştim. Hep oğlum diyesim geldi rüyalarımdada hep erkekti.ama kız 😍 açıkcası ayrıntılı ultrasona girmeden emin olmayacağım. Çok iç güdüsel bir şekilde erkek hissediyorum hala
Hmleanne Yıllanmış doktorlar bile yanılıyorken şuraya atıp cinsiyet ne diye sormayın Allah aşkına ya.
[silindi] Hmleanne İnsanlar hevesleniyor heyecanlanıyor merak ediyor. Neden böyle itici bir yorum yaptınız ki
Hmleanne [silindi] sorup mantıklı bir cevaba ulaşan olmuyor kimisi kız diyor kimisi erkek. Zaten yüzde 50 yüzde 50. Kesin sonucu kimse veremezken boşuna heves.