Beyza12 aminn 1,800 olduğunda verdiler ama bakımı çok zor oldu sürekli uyuyor anne karnında hissettiği için ve göz muayeneleri çok zor oluyor prematüre olduğu için 4 kez göz muayenesi oldu her muayenede gözleri kıpkırmızı oluyordu ama çok şükür şimdi bir problem Yok gayet sağlıklı ilk okula başladı🤗