Sad3c3m hayır değil canım cünkü doktorun bana normal doğum pozisyonun da ama kanala girmemiş dedi,, hani annelerimiz diyor ya karnın aşağı inmiş bir kaç güne doğgurursun o zaman kanala iniyormuş,, ve kanala inme bir günde de olabiliyormuş bir hafta da da