MinikMucizem23 Merhaba.
38+3de çatı sebebiyle yatisim yapıldı. Suni sanci gibi desteklerle doğum gerçekleştirildi, bebeğin daha fazla kilo almasını doktor riske etmek istememişti.
Usgye göre bebeğim 3200du ancak 3,600 civarı doğdu.
Biraz zor bir doğum olsa da çok şükür doğdu. Vajinal doğum ile.
Suan ikinciye hamileyim ve 37.haftadayim. Bugün yeniden çatı muayenesi yapıldı ve üst kemiğim basık olsa da arka tarafta aynı basiklik söz konusu olmadığı için yine aynı şekilde max 3,600 kilolarında bir bebeği dogurabilecegim, bu nedenle müdahaleye(suni sanci vs) gerek olmadığını söyledi doktor. Zaten suanki bebegim ortalama değerlerde seyreden bir bebek. Umuyorum ilkinden daha kolay bir şekilde bebis çok tombiklesmeden doğum gerçekleşir.
Eger siz de kendinize inanıyor ve doktorunuza güveniyorsanız, bebis de çatı ile kilo uyumsuzluğu yoksa dogurabilirsiniz