Kızlar merhaba
30 haftalık hamileyim şu anda. Dün doktor kontrolüm vardı. Son 1 haftadır sağ kasığımda ara ara ağrılar hissetmiştim ama çok önemsememiştim. Doktora söylediğimde konunun önemli olduğunu söyledi. Karından ultrason ile baktığında bebeğin kafasının çok aşağıda olduğunu söyledi bu da kasığıma baskı yapıyormuş. Bebeğin kafası Rahim ağzını kapattığı için vajinal ultrason yapmak istedi. çok şükür oradan baktığında rahim uzuluğu ve diğer şeylerde bir sorun görmedi. 1 hafta boyunca yatacaksın ve tekrar muayene edeceğim seni dedi. Çok hassas bir konu olduğunu söyledi vs vs. Şimdi sorum şu arkadaşlar, bu tarz bir sorun yaşayan var mı? Erken doğum söz konusu olur mu sizce? Ya da bu şekilde bir sorun yaşayıp zamanında doğum yapan var mı? İçimi rahatlatın azcık nolur 🙏🏼
Bir de şunu söyleyeyim şuan 30+2 yim ama bebek 32+5 çıkıyor ölçümlerde. Kilosu 2070gr boyu 42 cm yani iri bir bebek ve 2 hafta önden gidiyor.
Şimdiden teşekkür ederim çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen🙈