metehan2 39+4 oldum doktorum cumaya kadar kesin gelir dedi insallah. Tabi zaman yaklastikca cok korkuyorum hamislerin duasi kabul olur bana ve tum dogum yapacaklara dua eder misiniz🤲🏻🙏🏻 Allah hepimizin yardimcisi olsun☺️
UmudumOldun metehan2 Allah'ım tek nefeste kurtarsın inşallah sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🙏
Asenammm Allahim yar ve yardimcin olsun bi avazda kurtul bende korkuorm benimde az kaldi son 18 gun ama.doktor erken gelir dio bakalm