Mehtap42 Selam tatlı anneler. Allah nasip ederse oğlum olacak ama isim bulmak çok zormuş güzel tavsiyeleriniz var mı 🥰
Gmz942 Eşim göçmen olduğu için biz Balkan koymaya karar verdik ama bir oğlum daha olursa Ali Kemal koymayı çok isterim. Hem eski tarz isimler gibi değil hem de bir erkeğe yakışır kulağa hoş geliyor.