Ben bu nifty’nin para tuzağı olduğunu düşünüyorum. Down sendromunun zaten bir tedavisi yok. Hastaneler bu testi yapan firmalarla yüzdeli çalıştığını ve tecrübesiz aileleri sömürdüklerini düşünüyorum. Bu ikili testlerin devlet hastanesinde yapılmasından yanayım, sanırım özeller bu ikililerden üçlülerden yeterince para kazanamıyor artık. Yazıktır günahtır ya.