Dün gittim çarpıntım oldugunu soyledi ıkı seferdır doktorun odasında nabzım yuksek cıkıyor evde stabıl kardiyologa gonderdı dogumda sorun olabılıyormus. Nefesım daralıyor azcık iş yaparken sürekli terliuorum. Bel ağrısı da cabası baya doktora anlatır gıbı şikayet ettim ama minnaklar ıcın deger son bir ay hayırlısıyla