Selam bayanlar
39 haftalığım ve bugüne kadar olmayan hemoroidle bugün tanıştım😕 son bi haftadır kabızlık sorunu yaşıyodum, uzun süre tuvaletten çıkamama kasık ağrısı derken araştırınca gebelikte yaşabildiğini gördüm.Yaşayanınız var mı varsa nasıl yaşanır bu acı ve yanmayla çözümü nedir acaba😞