babyUras_ Ben gittim doppler için. Oğlumun down sendromlu olabileceğini risk grubunda olduğumu söylediler. Böbreğin de bir genişlik olduğunu erken sünnet ettirmem gerekirbilirmiş öyle dediler. Sadece 15 dakıka da bunlara karar verdi. Tıbbi genetik teste yönlendirdiler. Korkmam gereken bir sey var mı dedim, cevap vermediler sustular ilgi sıfırdı. Korkumdan o günü nasıl geçirdim hatırlamıyorum 1 gün sonra özele gittim. 1 saat bebeğimi incelediler oğlumun hiç bir sorunu yok. Böbrek genişliği çoğu bebekte olup zamanla kapanan bir durummuş. Ölçümleri yanlış yaptıkları için de bebeğime down sendromlu tanısı konulmuş. Benim özele gitme imkanım vardı gittim. İmkanım olmayabilirdi Doğuma kadar korkuyla stresle günlerimi geçirebilirdim.