Nesiii Kızlar babalar gününe sürpriz yapmak istiyorum 12+2.haftadayım özel hastanede muayene oluyorum gittiğimde cinsiyeti öğrenebilirmiyim,3 aylıkken öğrenen varmı?
Askkokuluyavrum Nesiii bana ikili tarama da 12. Hafta da kız ama değişebilir beklemek gerek dediler 27. Ya girdik hala kız diyolar 😜
Ozg_as Nesiii bana özeldeki dr.um 11. Haftada erkeğe benziyor ama değişebilir dedi 12. Haftada devlete gittim o dr.umda erkek gibi ama değişebilir dedi bugün 14+2 olduk yine gittim dr.um %80 erkek dedi daha da değişir mi bilmiyorum. Yani sende öğrenirsin ama kesin olurmu bilemiyorum..
Sltnzlm Nesiiibu haftalarda kesin demiyorlar benziyor yada yüzde veriyorlar ban ilk zamanlar benziyor dediler de bugün kesinleşti ❤️
Sltnzlm Nesiiibu haftalarda kesin demiyorlar benziyor yada yüzde veriyorlar ban ilk zamanlar benziyor dediler de bugün kesinleşti ❤️
Sltnzlm Nesiiibu haftalarda kesin demiyorlar benziyor yada yüzde veriyorlar ban ilk zamanlar benziyor dediler de bugün kesinleşti ❤️
Sltnzlm Nesiii 16+4 üm usg 1 hafta önden gidiyor 10+5 ten bu yana erkeğe benziyor dediler çıkıntı var gibi dediler...bugün kesinleşti 1 kızçem var 1 de oğluşum olacak Allah’ın izniyle ❤️
Sltnzlm Nesiii şansını dene yine sen sırf cinsiyet için uzun uzun bakarlarsa görür doktor ultrasona girmeden 20 dk önce vişne suyu çikolata işe yarıyor 🎁
Dorukunannesi95 Nesiii tam 12+0 da %100 erkek demisti doktorumuz cok rahat da göründü yani :) şansını dene derim