Kumsal115162 Iki gün sonra sezeryan olucam inşallah kızım 2900 gr sorun olurmu korkuyorum ve dua bekliyorum
AyEr Kumsal115162 bende 36 haftalıgım sancılarım tavandı bugyn cıger gelıstırıcı yapıldı ıkı tane serım verıldı 6 ılac verıldı durdurdular suan 40 sancım yarın yıne cıger gelıstırıcı vurulcam ve bebegım 2800 teyzesı eger yıne sancılanırsam alıcaklar 😔
Zmrtbdk Kumsal115162 canım bebeğinin kilosu da iyi hafta olarak da 37 haftalık erken Doğum sayılmıyor.Gününü doldurmamış oluyor sadece ama prematüre,erken doğum vs değil yani.Hiç sorun çıkacağını zannetmiyorum Allah in izniyle.
Kumsal115162 AyEr aaaa inşallah sağ salim kurtuluruz ikimizde benimde sancım var sanki bu gece hastaneye gitmek zorunda olucam gibi hissediyorum
Kumsal115162 2900 gr küvese girermi sence bizim Burda yok öyle bişey olursa Batman'a yollarlar bebeğimi