Bugün biraz dışarda vakit geçirdim yürüdüm kıyafet falan denedim 11 haftalık hamileyim .
Bir kaç saat önce eve geldim ve karnımda değişik bi ağrı var sanki birşey baskı yapıyor acıyor gibi çok korkmaya başladım herhangi bir kanama ve akıntı Yok napcağımı şaşırdım Hastaneye gitmelimiyim yoksa normal mi ?