SusamNur Merhaba hocalarım aranızda sözleşmeli öğretmen var mı varsa izin durumu nasıl olacak yönetmeliği okudum en geç 1 yıl boyunca sözleşmeyi fesih edebiliyor musuz bu doğum ve askerlik durumunda oluyormuş sizce 3+1 e ne zaman geçilir
Sengulkrgz SusamNur 3+1suan kesin degil bizde bekliyoruz soz verildi ama yasalasmadi henuz ama herkes kesin gozuyle bakip plan yapiyor.Buyuk ihtimalde.3+1 dusecek fakat 2 hafta mufettisler geldi bakanliktan onlar ise tam tersini dusunuyor.Moral bozup gitmislerdi.
Sengulkrgz SusamNur Burda pek ogretmen yok ben gelismeleri facebooktaki ogretmenler gruplarindan takip ediyorum bir sey kafama takilinca oraya soruyorum.Burada pek ogretmen yok kaynar gider bu tarz postlariniz
Cankusssssss SusamNur bende öğretmenim ama kadroluyum sözleşme durumlarında Doğumda neler oluyor tam bilgi sahibi değilim yardımcı olmayı çok isterdim 🥺
espalp SusamNur ben de öğretmenim ama kolejde çalışıyorum bilgim yok konu üstte kalsın diye yazıyorum