Canım sakin ol. Kesinlikle 9 ay o şekilde geçmeyecek. Bende çok kötüydüm. Hatta bu yüzden gebeliğimin ilk aylarında kilo verdim. Şu anda 20. Haftamdayım. Tamamen geçti. Çok hafif yanmam oluyor oda zaten midemden rahatsız olduğum için. Maalesef iştahım bile açıldı. Geçecek. Biraz sabır🙏🏻☺️