Yenianne92 Esenyurt reyapta diler koyuncuya giden var mi acaba memnun mu doktordan Doktor hanim normal dogumcu mu yoksa sezaryen yanlisi mi bilgisi olan arkadaslar yazarsa cok sevinirim
Utopika Yenianne92 benim çevremde çoğu arkadaşım ve kuzenlerim ona gidiyor aile doktoru gibi normal doğuranda var sezaryen olan da herşey yolundaysa kesinlikle normal diyor.