35ilknur35 10+4 üm bir kaç gündür çok şiddetli kasık ağrılarım oluyor bunlar normal mi acaba tedirginim bu konuda yardımcı olur musunuz
Ayesray 35ilknur35 kasık ağrısı cok şiddetli değilse ve arada bi olursa normal ama aşırı şiddetli ve çekilmicek derecedeyse doktorunla görüşmeni tavsiye ederim,bebek yerleşmeye çalıştığı için kasık ağrısı olduğu söylenir