Milos 7 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı kalp atışlarını duyduk doktorum gayet sağlıklı Bi gebelik dedi yalnız benim 1 saatti sol kasigimda Bi sancı var sizce önemli bisey olabilir mi
Fatma48 Milos içini ferah tut canım benim hayırlı uğurlu olsun bende yarın gidicem kalp atışını duymaya 😍😍
MacidEvrenFeray Milos hayırlı olsun öncelikle ☺️ Benim de kasık ağrım çok oluyordu 10. Haftadan sonra azaldı hiiiç merak etme 😌😌