Mervesbaby Çok tecrübesizim bu konuda ilk hamileliğim. İlk haftalarda veya 4-5 haftalarında olan var mı aramızda. Birbirimize moral destek olalım. Daha ileri gebeler de yazabilir onlar da tecrübelerini paylaşabilir bizimle. Çok güzel olur , teşekkürler
Ayesray Mervesbaby 16+1 deyiz bizde bulantım,halsizliğim vs olmadı başlarda cok hafif uyku bastırıyordu ,cok şükür bugüne sorunsuz geldik umarım hepimiz için aynısı olur
Seda05 Mervesbaby 24+0ız bizde. Çok şükür mide bulantım falan olmadı. Çok uykum oldu hep uyurdum ve hala uyuyorum. Vücudum eklem yerlerim çok ağırmıştı göğüslerim çok acıdı sızladı dokunamadım. Sonra oda geçti. 6+2ken kalp atışlarını duydum.
Mervezem Canım ben 7+5 teyim dün duydum kalp atısını araya bayram girmişti. Son 4 5 gundur bulantılarım vardı doktorum bir ilaç verdi oda gecti. Onun dısındaki tek belirtim sık idrara çıkıyorum ve bi parça halsizliğim var 😁
Dilos10 5+1im bende ilk hamileliğim mide bulantım var sabahları kalktığım zaman istifra ediyorum 3 gündür 😭
korkmazst 7+4 teyim benim de ilk hamileligim :) bulantim vs hic bir rahatsizligim yok cok sukur. Pendikte oturuyorum doktor arayisindayim
Mrvgns Ben de daha dün öğrendim adetime 3 gün kala kızlar beta dan 117 çıktı yarın yine kan vericem Benin’de ilk bebeği m allah kucağımıza almak nasip etsin