ikizannesi2 Hay allah ben 3+6 yazacaktım yanlış olmuş hala alışamadım acemi annelik bu olsa gerek :))))
DiplomaliEvHanimi ikizannesi2 bendede 3+2 yaziyo bende 19mayis son adetim 12nisanda kurtaj olmustumda. Acaba bende de varsa cikarmi agrilarim tiksinmelerim var eski gebelikden degerim sifirlandi
ikizannesi2 DiplomaliEvHanimi muhtemelen çıkar çünkü ben 3+2 iken kanda değerim 267 çıkmıştı daha reglime 4-5 gün vardı
Ece156 DiplomaliEvHanimi benim de son adet tarihim 19 Mayıs. Zaman geçmiyor sanki, iş çıkışı test alıp evde yapıcam dayanamıyorum:)
1gzm1 Mervesbaby DiplomaliEvHanimi Mervesbaby bende 5+2 hamileyim kızlar ilk gebeligim vajinam sızlıyor ve hep uyku hali halsizlik ve bel ağrısı var şuan siz kaç haftaliksiniz ve ne gbi şeyler yasiyorsunuz
DiplomaliEvHanimi Mervesbaby bendede 3+2 yaziyo happymomda bende 19mayis son adetim 12nisanda kurtaj olmustumda. Acaba bende de varsa cikarmi agrilarim tiksinmelerim var eski gebelikden degerim sifirlandi
ikizannesi2 hamilegunlugum Maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin biz de keseyi görmek için cuma günü gidicez
clmmmmm Mucizem91 amiin canm allah razı olsun😍evet normal kaldım eylğlde ikinci tüp bebegi deniycektik ama rabbim ona gerek kalmadan nasip etti şükür😊darısı bütün isteyenlere
ikizannesi2 benim de ilk gebeliğim o yüzden çok fikrim yok sadece değer yüksek çıktığı için doktorumuz büyük ihtimalle çoğul gebelik olabilir dedi
Fatmalipelit ikizannesi2 benimde adetim 5gun gecmisti kan degerin 650 cikti ben suphelendim ikiz oldugundan 6. Hafrada 2 kese göründü elhamdulillah Allah bagislarsa 2side erkek 15 haftalik
clmmmmm Mervesbaby ben henüz gitmedim canm doktora gitmiycemde 6 7 haftalık falan olana kadar doktorumda istemedi zaten vitanminlere devam et yeter dedi geldiğinde direk kalbını duyarız dedi😊
DiplomaliEvHanimi Ece156 😊nolur benide etiketle beklicem🥰🥰🙋♀️. Bende 16mayis sabahi uapmayi planliyom. Belki babalar gunu hediyemiz olur babamiza diye
Ece156 DiplomaliEvHanimi tabi ki etiketlerim, inş hayal kırıklığı yaşamam. Ben Pazar’a kadar mümkün değil bekleyemem:)
DiplomaliEvHanimi clmmmmm 19u canim. Ama 16si sabah test yapmayi dusunuyom belko babalar gnu hediyemiz olur die