Kızlar ben 16 haftalık hamileyim. ilk üç ay çok kötü geçti
kusma, bulantı, kokulardan tiksinme, yemek yiyememe, yemek yapamadım yani kısaca baya kötü geçti.. elhamdulillah şuan çok şükür iyiyim yemek konusunda rahatladım rahat yiyorum ama şu aralarda hiç iştahım yok maalesef aşermiyorum
canım yemek yemek istemiyor neden böyle oldu anlamadım