Feridehazar Hanımlar merhaba 31 haftalık gebeyim doğum için normal veya sezeryan gibi bi açıklama yapamadı doktorum fakat göbeğimin sarkmasından bi hayli korkuyorum doğum sonra hangi korselerini kullandınız ve memnun kaldınız 😊