Mervevrem Bugün doktora gittim ilk defa alt muayne oldum 1cm açıklık var normal doğuma uygun bebek kilosu da 2.640 seni zorlamaz dedi ne zamana kadar açılır acaba bu açıklık tahmini ne zaman gelir acaba bilgisi olan varmı
Tugsem81 Mervevrem pekı sancınız delannoluyormu acaba bıseyler hısedıyormusunuz bende 37 haftayı doldurdum suan sancı gıbı bısıler hısetmıyorum
Mervevrem Tugsem81 rahim bölgesinde bazen çok sık değil ama inceden sızı hissediyorum ağrı gbi değil gelip gidiyor ilk gebelik olunca neyin ne olduğunu anlamıyorum vala 🤪
Tugsem81 Mervevrem bende ole ılk oldugu ıcın bısı anlamıyorum sezeryan olucam mecburı sehır dısındayım doktorum dan uzaktayım yetısemezsem endısesı var 39 lalım dedı doktor stres var bıraz
Mervevrem Tugsem81 sezeryan için gün verdiyse sıkmayin kendinizi yetisirsiniz inşallah zaten doktorunuz o zamana kadar daha iyi bilgilendirme elbet yapar sizde aklınızda olan herşeyi sorun doktora rabbim hepimize kolaylık versin inşallah
Mervevrem Tugsem81 sezeryan dediyse günü vermesi yakındır siz tedbiri elden bırakmayın😊 bu arada bana artık her hafta gel dedi kontrole
Tugsem81 Mervevrem ben her hfta gıdemıyırum ıste cocugum spına bıfıda hastası bız duzcedeyız amelıyat olacagımız yer ıstanbulda gıt gel cok zorlanıyorum bu hafta burdan nst ıcın randevu aldım buraya gıdıcem bı seferlıgıne sonrada artık gıderım dıye dusunuyorum