Nslhn38 Kızlar 38 haftalik oldum doktorum hala yat diyor bana 9 aydir yatiyorum farkli sorunlardan şimdide plesenta asagidaydi cikmasi için az ucu kalmış hala yatmam gerekiyor psikolojim bozuldu artik ben ne zaman nasil dogurcm acaba😞
Woerigjjjffjdkfkx Nslhn38 valla ilk hamileligimde spor egezeriz yürüyüş yaptım da noldu😄zor bi doğum oldu bi faydasını görmedim bu hamileligimde yatıyorum sürekli blki kolay olur😁tabi bu kendi yaşadığım herkeste frkli olabilir
Nslhn38 Woerigjjjffjdkfkx valla bu zamana kadar yatmak zorunda kaldim bide normal olursa bilmem nasil olck 😌 cok mu oluyor ya
Woerigjjjffjdkfkx Nslhn38 valla Bn yattiktan sonra 15kisi geldi doğuma sezeryablaei saymıyorum hepsi benden önce doğurdu bazısı 15dkka klmadi nst odasında hemen çatala gtti bnle birlikte 2kisininki zor oldu geri kalan kisiler hep kolay doğurdu oyizden herkesin aynı olmuyo onu gördüm