kursadecmel arkadaşlar merhaba. dün devlet hastanesine gidip ikili test yaptırmıştım bugun sonuçlar çıkmış. bakıyorum araştırıyorum ama hiçbir şey anlamadım. kendi doktorumun yurt dışında olduğunu daha önce söylemiştim o gelene kadar bu test sonucunu birine göstermeme imkan yok. anlayan bilen biri varsa değerler hakkında yorum yapabilir mi ? https://hizliresim.com/VQgOOZ
kursadecmel sonuçların yüzdeli olması gerekmiyor muydu bir de ben yanlış mı bakıyorum? e nabızdan ve gittiğim hastaneden baktım