ben de gitmiştim ebesi çok kötüydü yaşlı bir kadındı, sancım var dediğim halde beni eve yollamıştı nisa hastanesine gidip doğum yapmıştım mecburen.
ama bebeğime medipol mega da 2 hafta gelişim geriliği var denilmişti güngören hastanesinde bir doktor hayır kilo ve boyu gayet iyi demişti. gerçekten de 3600 gr doğdu oğlum. yani drları daha iyi ama ebesi hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim. birde sanırım genelde sezeryanla sonuçlanıyor ilk doğumlar. çünkü 4 tanıdığım yaptı 3 ü sezeryanla 1 i normal doğurdu