Avakadoannesi Adisimmm 24. Ya da 25.haftamdı sanırım kilo alımım da hamileliğin 3.ayından sonra hızla artmaya başladı yaklaşık 7_8 kilo almıştım
Sitemkar Adisimmm genetik olabiliyo cnm ..bende yaptirdim seker cok sukur cikmadi benim ailemdede yok cok sukur
Mavis222 Bende 30 haftalığım 7 kilo aldım gebelik şekeri 170 çıktı ailemde de olduğu için diyet yapıyorum şuan
Gulgulmak merhabalar şeker yüklemesini nerede yaptırmamız gerekiyor acaba bende 23+6 haftalık gebeyim de
uhuddd Adisimmm gebelik şekerinde su fazla olurr yani öyle biliyorum benim suyum fazla ondan şüphelendiler ama şeker falan yok Rabbim öyle nasib etti bana