Sengulkrgz fazla almış canım. Gebelikte son 2 ayda asıl kilo alınıyor zaten bebek de büyüdüğü için. Bebekler 32 den somra çok hızlı büyüyırlar ister istemez anne de alıyor. O sebeple doktorlar bu aylarda bu tarz kilo almaları sevmezler. Son 8 haftadaki büyüme atağını hesaba kattıklarından