Whiteangel111 ben de 20. Haftama kadar yaşadım çok şiddetli. Hafta da 3-4 tane Parol içiyordum. Su an 28. Haftadayım yine başladı. Dayanamayınca yine ilaç içiyorum. Doktor da bir sorun olmayacağını söyledi. Özellikle migren atakları çıkabiliyor, önceden yoksa bile.