RAN Merhaba Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğim doğum pozisyonunu almış herşey yolunda cumartesi kontrolüm var çatı muayenesini ne zaman yapıyolar acaba🙄 bu gittiğimde yaparlarmı
tektanemmmm RAN 38/4 haftalığım hala da yapılmadı bebeğim çoktan Doğum pozisyonunda. Sancım olmadığı için yapılmadı galiba
Alarasel RAN bn olmadm ama burda denilenelre asla inanma sonçta açık olcak biraz ama eşinle ilişkiye giriyosn canın yanmıyosa dr iki parmağıyla jel sürck muayene etck hiç acımz korkma inşAllah Allah yardm edercnm.
BenMathilda RAN çati muayenesinden geliyorum canim, iki parmagiyla iceriyi yokluyor sadece baska bisey degil korkma 😅 ustelik elde jel ve eldiven var düşün kayganlığı 😛 açık oldu ama herkes soruyor acıyor mu diye, acimaya kalmadan bitiyor 10 saniyelik olay 😌
DusunseneMilena Benim de dün yapıldı evet 10 sn. sürmüyor ama bende kemik varmış biraz canım yandı ama asla abartılacak bir şey değil 😊