Amin inşallah hepimize
Ama hep erkek diye hissediyordum kendimce ama kız gibi duruyor deyince de içimi bir sevinç kaplamadı değil 🙂 ama hiç belli olmuyor yanılma payları çok oluyormuş
4 gün önce gittiğim de tahmin yapamam belli değil demişti önümüzdeki ay netleşirmiş işte merak ediyoruz napalım 😊😊