defne55 Zeynepca o haftalarda oluyor canım kiminin 1 2 hafta sonra geçiyor kiminin baya uzun sürüyor kolonya ile falan masaj yap canım benim öyle hafifliyordu
Melek2102 Zeynepca benimde o haftada başlamıştı ben 5 gün cektim denemediğim şey kalmadı galiba hormonlardan ileri kan basıncı cok olduğu icin bas agrisi olabiliyormuş ama yemek ye mutlaka birde su içmeyi unutma ben bide başımı bağlıyodum