zeynokrktk Tuanaa Banada o haftalarda öyle denmişti açlık ve tokluk şekerime baktırdım normal çıktı ama çok tatlı yediğim için azaltmıştım yinede zamanla bir dahaki kontrolümde suyum normal düzeye inmişti
esra1907 Bende tatlıyı çok kaçırdığım için geçen hafta suyun fazla dedi doktor yarın randevum var bakalım ne dicek 🤷🏼♀️ Tuanaa
Ezgisu Tuanaa benimde suyum hep fazlaydı 37+1 oldum çok şükür . Şekerim de Yok . Karnım davul gibi şiş . Erken Doğum olur diye 2 hafta önce iğne de vurdular şimdi gelmesini bekliyorum . İnşallah seninde herşey yolunda gider canım ..
Tuanaa zeynokrktk seker yüklemesi yaptirmismiydin canım. Doktor eğer duzelmediyse seker yüklemesi yapabiliriz dedi
Fatmabltc Bendede var o önemli değil ben hep öyleydim doktor senlik bi durum degil dedi Allah tarafindan