Zmrtbdk clmmmmm 😂😂 çok iyiymiş,kıyamam.Benim de anneannem oturma şeklime bile karışıyor ‘ay ay ay çocuk sıkıştı kaldı’ filan diye.Ama siz yine de tuza dikkat edin,ödem yapar 😅😂
UmudumOldun clmmmmm ahaha 😃 anneler başka valla ya Bende çok dondurma diyorum . Cocuk üşür içerde dedi banada 😃😃
Rozawxz clmmmmm bende canım 3 bebek kaybettim Rabbim bi daha yaşatmasın sağlıkla kavuşalım inşallah☺️🤲🤲🤲
sevdicek clmmmmm tabi ki öyle bi şey yok ama fazla tuz plasenta yaşlanması ve dolayısıyla erken doğuma sebebiyet verir. Günlük kullanımınızı da azaltmanizi tavsiye ederim 😊